piątek, 4 września 2009

almost one month!

eloszka kiciaczki
wlasnie sobie siedze z moja babcia i ogladamy telenowele hahaha;d
wczoraj bylam na rotary meeting do klubu, do ktorego nalezy fridur.
byloby beznadziejnie gdybym nie zaczela rozmowy z ziomkiem rotarianskim fridur. zapytalam sie go why my tutaj w penapolis nie mamy lekcji portugalskiego, a w aracatuba maja, to jest nie fair wobec nas. najpierw sie pozachwycali, ze umiem cokolwiek powiedziec i ze rozumiem cokolwiek, a potem zaczela sie gadaka bla bla bo was jest tylko 3 to nam sie nie oplaca, za drogo bla bla. no duhh..? to jakis zart? mam zgadywac pisownie? no chyba nie, domaga sie lekcji;p
przy okazji ruben[ten rotarianski ziomek] stwierdzil, ze musze byc spokrewniona z walesa[tutaj doznalam szoku, ze on wie kto to jest, co zrobil i w ogole cokolwiek o polsce]. w ogole straszny z niego zartownis, potem zaczal wmawiac koledze, ze moja matka jest portugalka, ze przeciez mam brazylijskie imie[owszem adriana to imie bardzo tu popularne] i ze walesa jest moim wujkiem. dooobrze ;)
no, ale ogolnie bylo smiesznie i sie jaram tymi starymi dziadami, ktorzy spotykaja sie aby chwile pogadac o 'powaznych rzeczach', a potem wydoic milion litrow piwa i wszamac ryz z fasola;)
wole ten meeting niz ten w moim klubie. jest bardziej luzny i tutaj nikt sie nie kloci i sie nie nudze tak baaaardzo;p

aaaaa a dzisiaj jak wrocilam ze szkoly to zastalam moje kuzynki w domu [izabela jest taka slodka!;d] i zrobilysmy z babcia ciacha!!!!!!!!!!! wiec juz wiem w czym tkwi sekret i jak wroce do polski to na pewno bede je czesto robic;)
potem wbilam na lekcje tanca FUNKY! jaram sie, bede na to chodzic! 2razy w tyg plus raz w tyg samba! aaaaaaa megasnie:D

jutro wbijam na bibke urodzinowa brata luisa[ziomka brazylijskiego, ktory w zeszlym roku byl w polsce na wymianie w warszawie w koperniku! jest troche frajerski, ale mily], ktory ma 25lat!!!!!! also w koncu poznam kogos over 17!!! hahahahah
a potem wbijamy do klubu na beer cos tam, w kazdym badz razie napoje sa za darmo;) i jest over 18!!! tym sie jaram!!!;d
a w niedziele juz mi dizewczynki z mojej szkoly 15latki zagospodarowaly jakas bibka urodzinowa jakiegos dzieciaczka, a potem znowu klub, ale over 16, also 13 tez wbijaja;p
zobaczymy moze bedzie fun;>

a w poniedzialek prawdopodobnie mamy rodzinnego grilla i moja host family przyjezdza z aracatuba i bene.
bo poniedzialek mamy wolny, gdyz jest swieto niepodleglosci! [wszyscy sa w szkou, ze wiem, ze to 7.09.1822 hahaha]

łasicza caluje:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz